tijd voor Zuid-Afrika - Reisverslagen van Marije Terwisscha van Scheltinga - WaarBenJij.nu tijd voor Zuid-Afrika - Reisverslagen van Marije Terwisscha van Scheltinga - WaarBenJij.nu
tijd voor Zuid-Afrika

Voor mijn opleiding vertrek ik naar Port Alfred, Zuid-Afrika. Een reis die al heel lang op mijn verlanglijstje staat!

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2014

Kippenvel

20 Mei 2014

verliefd!

09 Mei 2014

Doen jullie ook voorzichtig?!

30 April 2014

klaar voor vertrek?!
Marije

Voor mijn opleiding sociaal pedagogische hulpverlening aan de Stenden hogeschool in Leeuwarden, ga ik voor tien weken naar de vestiging van het Stenden in Port Alfred in Zuid-Afrika. Ik doe hier de minor community empowerment. Wat ik tijdens deze minor ga doen? Zelf heb ik nog geen idee. Wat de minor inhoud en wat ik verder allemaal in Zuid-Afrika ga doen, ga ik jullie via deze weg vertellen. Via marijestimefotafrica.waarbenjij.nu houdt ik jullie op de hoogte van mijn belevenissen in Zuid-Afrika en heb ik, wanneer ik weer in Nederland ben, een mooie herinnering aan mijn , hopelijk onvergetelijke, reis naar Zuid-Afrika!

Actief sinds 30 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4443

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 06 Juli 2014

tijd voor Zuid-Afrika

Landen bezocht: